GARANCE KVALITY

GARANCE VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 20 DNŮ

Naším cílem je spokojený zákazník. Jako důkaz Vám přinášíme jednu z největších výhod našeho internetového obchodu Dulcia natural. Všechny výrobky, které naše firma vyrábí a prodává přes svůj internetový obchod www.dulcia.sk, jsou vysoké kvality a na trh jsou uváděny po důkladné analýze zkušenosti zákazníků. Věříme, že i Vy budete maximálně spokojeni. V případě vaší nespokojenosti můžete zboží vrátit a to originálně zabalené do 20 dnů od vystavení objednávky.  

Před vrácením zboží nás prosím upozorněte na tuto skutečnost vyplněním formuláře pomoc pro zákazníky, kde uveďte:

  • číslo vaší objednávky 
  • důvod vrácení zboží datum odeslání na naši adresu 
  • účet, na který máme vrátit peníze - bez uvedené informace nebude možné realizovat vrácení peněz.

Zboží, se kterým nejste spokojeni, pošlete na adresu:

DULCIA natural s.r.o., Skalická cesta 9/A, Bratislava, 831 02

Zboží prosím neposílejte na dobírku, zásilky na dobírku nebudou převzaty. Berte prosím na vědomí, že doprava zpět se neproplácí. Vyhrazujeme si právo rozhodnutí vrátit peníze, pokud půjde o vrácení zboží nad zákonem stanovenou povinnost, přičemž se budeme maximálně snažit Vám vyjít vstříc. Peníze za vrácené zboží budou odeslány na Váš účet do 14 dnů od přijetí zboží.

ZÁRUKA A REKLAMACE


Víme, že je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Reklamace jsou spíše výjimečné, ale jak ve Vašem, tak i v našem zájmu je vyřešit všechny reklamace co nejrychleji, určitě budou vyřešeny do několika dnů. U každého výrobku je uvedena doba spotřeby, jakož i způsob skladování a používání výrobku. Prodejce odpovídá za vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se na vady způsobené nesprávným skladováním, nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci lze uplatnit poštou.

REKLAMOVANÁ ZÁSILKA

Zásilku je třeba zaslat k reklamaci poštou na adresu: DULCIA natural s.r.o., Skalická cesta 9 / A, 831 02 Bratislava Do zásilky přiložte kopii faktury, nebo údaje, podle kterých Vás budeme schopni identifikovat (číslo objednávky). Dále do zásilky vložte formulář pro reklamaci zboží

Náklady na dopravu reklamovaného výrobku k nám Vám budou zpětně uhrazeny (na vyžádání) v případě uznání reklamace. Reklamovaný výrobek není nutné adresovat konkrétnímu pracovníkovi. Vaši reklamaci vyřídíme bez odkladu a o jejím průběhu Vás informujeme.

ZÁRUKA VRÁCENÍ PENĚZ


Spotřebitel je povinen v odstoupení od smlouvy uvést kontaktní údaje a číslo účtu, na který má být uhrazena částka za objednané zboží poukázána ze strany prodávajícího. Prodávající se zavazuje uhradit zaplacenou sumu, resp. částku sníženou o vzniklou škodu neprodleně po vrácení objednaného zboží. V souladu s ustanovením §12 odst. 1 c. 108/2000 Zz o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji v platném znění, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 7 pracovních dnů od převzetí zboží bez uvedení důvodu. V případě, že spotřebitel využije právo na odstoupení od smlouvy v uvedené lhůtě bere na vědomí, že dodavatel je oprávněn požadovat náhradu prokazatelně vynaložených nákladů spojených s odstoupením od smlouvy. Odstoupením od smlouvy jsou si strany povinny vrátit navzájem poskytnutá plnění. Pokud spotřebitel převzal objednané zboží, je povinen jej vrátit v originálním nepoškozeném balení.

V případě, že spotřebitel vrátí objednané zboží poškozené, částečně spotřebované, resp. ve stavu, který neodpovídá stavu, ve kterém byl prodávajícím odeslán, je si spotřebitel vědom, že prodávající je oprávněn si vzniklou škodu, kterou je prodávající povinen prokázat, uhradit z částky, která byla uhrazena spotřebitelem za objednané zboží. Bližší informace naleznete v obchodních podmínkách.